یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها
ارسال توسط تسبيحات
ارسال توسط تسبيحات

 

فراماسونری با ایجاد شبهه در فیلم‌های به ظاهر مذهبی و مقدس،پایه‌های ابتدایی تهاجم خود را آغاز کرد.در فیلم کتاب آفرینش که مطابق با تورات تحریف شده ساخته شده بود،با احتیاط شروع به تخریب پیامبران و وجهه مقدس آنان کردند

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 24 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

تحلیلی تامل برانگیز اما جذاب و خواندنی بر فیلم کابوی ها و بیگانگان (Cowboys & Aliens)



ادامه مطلب...
تاریخ: 24 / 12 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

تحلیل و بررسی سریال تئوری بیگ بنگ تحلیل و بررسی سریال تئوری بیگ بنگ

تحلیل و نقد خواندنی بر سریال پرمخاطب تئوری بیگ بنگ یا The Big Bang Theory ، تا آخر همراه ما باشید



ادامه مطلب...
تاریخ: 24 / 12 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 

در صنعت فیلمسازی، پولی که شرکتها به تهیه کنندگان می دهند تا محصولاتشان در فیلم نمایش داده شود تبلیغ نامحسوس نامیده می شود. اما اقدام دولت در فراهم کردن امکانات برای تهیه کنندگان برای ارائه تصویری مثبت از ارتش در فیلمها نام متفاوتی دارد؛ پروپاگاندا.

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 20 / 12 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 

در اندیشه های کابالا و در کتاب "زوهر" ( از کتب اصلی این اندیشه ) درخت زندگی شامل ده گوی بزرگ قرار گرفته در ستونهای عمودی است که از طریق ۲۲ کانال یا مسیر به هم متصل شده اند. ده گوی بزرگ  Sephirot(سفیرات)  نامیده شده و به شماره از یک تا ده تخصیص داده شده اند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 12 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

در سریال Person of Interest یک نرم افزار پیچیده علاوه بر یافتن اقدامات تروریستی و گزارش آن به مقامات سایر اقدامات جنایی را نیز مشاهده و پیش بینی می کند با این حال مقامات آمریکا تنها به اقدامات تروریستی علاقه مندند و سایر اقدامات را مهم نمی شمارند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 11 / 11 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

"جادو گر شهر Oz" با داستان جالب و به یادماندنی و شخصیت های جذابش توانست به سرعت به يک کلاسیک آمریکایی تبدیل شود . با وجود گذشت صد سال از انتشار این کتاب هنوز کودکان در سراسر دنيا شيفته ي شنیدن داستانهاي دنياي شگفت انگيز شهر Oz هستند . با اين حال ٬ تنها عده ي قليلي از حقايق عميق سري پنهان شده در پس سادگي فريبنده ي آن مطلعند . در این جا به تحلیلی از مفاهيم رمزي موجود در داستان "Oz " و پیش زمینه فکری نویسنده آن خواهيم پرداخت.



ادامه مطلب...
تاریخ: 5 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

http://baghiatollah.persiangig.com/image/Prist_3.jpg

فیلم "کشیش" یکی از تازه ترین آثار سینمای آخرالزمانی هالیوود است که می تواند ارتباط سینمای غرب را با برخی موضوعات محوری این سینما که به کررات روی پرده رفته و سالهاست فیلم های بسیاری براساس این سوژه ها ساخته شده ، نشان داده و همچنین وجه تسمیه حضور ماندگار برخی ژانرهای اصلی سینمای آمریکا ( مانند وسترن ) را بازتاب دهد. "کشیش" یک فیلم پست آپوکالیپتیک یا پسا آخرالزمانی است که برخلاف سایر آثار مشابه ، دوران ثبات پس از جنگ آخرالزمان را به تصویر می کشد که بشر در حال بازیافت زندگی گذشته خود است اما مجددا مورد هجوم نیروی شر ( در این فیلم خون آشامان ) قرار گرفته و آرماگدونی دیگر را در برابر خویش می بیند...



ادامه مطلب...
تاریخ: 12 / 9 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 12305
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1